Sus la munte sus, sus la Iezer sus

Inca din concediu, cand stateam eu frumos la soare pe sezlong, domnul Florian ma invita/provoaca la o plimbare la munte mai exact "la Iezer, pe Cindrel". Floare la ureche mi-am zis, am acceptat, initial cu gandul ca pana plecam noi din Thassos mai e mult si bine, si cine stie ce se mai intampla.
Na dragii mei azi ieri (mai exact 17.08.2011, orele 9.00 - 19.35) am urcat/coborat/urcat/coborat vreo 7 dealuri mari si late ca sa ajung la o balta.

De la inceput am fost avertizata de fete ca nu e un traseu imposibil ci accesibil dar nici chiar foarte usor, numa bun sa ard caloriile acumulate in partea 1 din concediu.
Cert este ca:
- traseul nu este chiar asa de usor;
- 7 dealuri de urcat si coborat x 2 (dus/intors) nu e chiar floare la ureche;
- peisajul merita tot efortul dar nu cred ca mai urc/cobor si a doua oara;
- la intoarcere am cam lungit-o pentru ca oboseala si-a spus cuvantul;
- am urcat/coborat 7 dealuri ca sa vad o balta bunnnn, super misto, placut, dar la intoarcere nici balta nu mai era.
-etc. ca la ora la care tastez visez sa dorm si a doua zi sa ma duc direct la strand sa ma pun pe sezlong si somn de voie (dl. F te bagi????) platim noi pe careva sa ne intoarca de pe o parte pe cealalta.

Cert este ca daca eu anemica anemicelor, care as avea nevoie non-stop de calciu in vena, io cu ale mele 51 kg (sigur trebuie sa mai scad cateva), io care sunt comoditatea intruchipata am facut fata traseului, apai voi vitejii mei...must go.

Aici imi explica unde mai exact trebuie sa ajungem - 7 dealuri





Norul era cat pe ce sa ne strice drumetia.

Uite balta...am ajuns.

Daaa frumos si totusi atat???


Am facut o mica selectie din cele 158 de poze. :d
Dupa o baie fierbinte cu multa spuma mi-am dat seama ca sunt ok, dar gleznele mele nuuuuu...maine cum ajung la strand????

Comments