De prin lume adunate...

Trebuia sa o fac si pe asta sa ma trezesc la ora 7 si sa dau pe stiri la TV sa ma obisnuiesc cu programul de dimi' ca de maine back to work.

Am aflat si eu de noua moda cu Proiectul DIVA 3D al japonezilor (oare ce vor mai inventa astia) - mai exact supervedeta Hatsune Miku, o holograma, o imagine 3D, o diva fara defecte (zic ei) care spre surprinderea mea exista de vreo 4 ani. Nu-s in target asa ca nu ma intere' sa fie sanatoasa si diva si toti fanii ei. Jalnic am ajuns...holograme...off.


Si a doua stire la care am mai deschis un ochisor a fost cea a Fetelor de la Capalna...
Jay Z si Kanye West au lansat un cantecel cu acordurile melodiilor Fetelor de la Capalna, mai exact "Murder to Excellence"...cum sa nu te trezesti pe asa ceva :)) muzica rapp cu acorduri populare...wtf. Cum va place?


Dupa m-am delectat cu Mircea Badea, o sa-mi fie dor de motaiala de dimineata.

Comments