Plictiseala mare mon cher

Am si eu o mare problema - ma plictisesc foarte repede!!! Io si kinderii...daaa si de ei ma plictisesc repede.

Si pentru ca m-am plictisit de valuri, apa (mare) si pescarusi am zis sa caut alta tema pentru Windows-ul mieu. Dar problema este ca io vreau una cu zgomot sa nu ma plictisesc prea tare si prea repede. Pana acum am avut una cu insecte - mieunau cumva (parca) si asta cu valuri (dar O. intreba mereu "cine a tras apa la toaleta???") laptopullllll :))). Restul fiind banale le-am schimbat repede.

Mno hiii sa vedem ce gasim acilea - http://windows.microsoft.com/ro-RO/windows/downloads/personalize/themeshmmmm frumoase, banale, unele ok dar totusi inca nu m-am decis.

Gata s-a votat, asta ramane cel putin pe ziua de azi (nu are nimic special) dar sunt niste caluti tare draguti...apropo de cai - cum m-a dus el cu zaharelul -  off se mai intampla, dar asta este alta poveste demult uitata. Deci caiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

 

Place???

Cu ocazia asta am mai schimbat una alta pe aici. S-acum sa vedem cine are de comentat. :d


Later edit. Cine ma mai intelege si pe mine, m-am plans ca nu mai vreau sa vad apa/mare si uite ce poza de fundal mi-am ales. :))


Comments