Giola - Thassos

Daca ajungeti pe Insula Thassos si nu faceti un drum pana la Giola, atunci ati fost degeaba. Ar fi de recomandat si o baie. Eu personal nu am facut nici baie, de sarituri nu se pune problema se stie motivul.
Concediul asta am avut parte de 2 lectii de inot, asta penrtu ca profesorii n-au insistat prea tare si a doua zi valurile m-au speriat (doamne cum ma fofilez eu acum - sa-mi fie rusine). Sper ca pana la anu' sa invat sa inot.

Giola - o piscina naturala in roci, o minunatie, nu stiu exact care e senzatia sa sari de la aproximativ 10m, dar stiu cum e sa stai pe stanca si sa te holbezi la valuri.

Pe scurt Giola este o piscina naturala de mici dimensiuni sapata in stanca de valurile marii, este un loc unic in Thassos si multumesc gazdei noastre ca ne-a recomandat si indicat traseul. Forma piscinei e ovaloida, adancimea nu stiu exact dar suficient de buna pentru sarituri. Nu stiu cat de calda este apa cea verzuie, suficient cred avand in vedere ca nimeni nu s-a plans (am experiente neplacute cu aruncatul in piscina si decat sa ma duc la fund ca toporu' sa mai dau si de un arici de mare am preferat sa pastrez o anumita distanta), cert este ca apa din "piscina" este "aprovizionata" direct din mare, la fiecare val mai puternic si imaginea asta este de vis.

Io m-am rezumat la sedinta foto, baietii la sarituri, fetele mai light cu sariturile si ele au preferat pozele.
De-as putea sa le public dar nu, alea nu. Astea da.
Drumul pana la "piscina naturala" e cam uratel, dar merita. Ceva gen Iezer (glumesc mult mai frumos la ei).



Cand dai de piscina, uiti de frumul stancos si obositor.




Cred ca baietii s-au distrat cel mai tare.

Operatiunea "umplere piscina"

Daca cazi de pe stanca spuma te faci.
 Daca aveti la voi un aparat subacvatic cum au avut baietii nostrii e momentul sa-l folositi.

P.S. Ar mai fi de povestit drumul prin Bulgaria, cu feribotul si cum ne-am distrat noi pe Insula...pacat ca si concediul asta e pe finish.

Comments

  1. stiu, dar pur si simplu stiu ca nu ti-ai uitat cititorii si ca ne-ai adus scoici, haribo, margele etc de-acolo :))) sau un magnet??

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Post a Comment