A fost odată... așa aș vrea...biblioteca mea...

Pentru că nu te costă nimic să visezi, hop și eu...așa ar arăta colțul meu de relaxare/lectură...

Până găsesc casa visurilor, până ne hotărâm în ce oraș ne stabilim (chiar dacă am bultetin de Cluj - de o săptămână - deși stau aici de vreo 2 ani tot n-am bătut în cuie că rămânem aici) salvez pentru fiecare viitor posibil colț din casă o mie de poze de pe Pinterest. Încet încet o să ajung să mă reprofilez, nu-i rău zic eu având în vedere că în momentul înscrierii la liceu am făcut tărăboi că nu am fost lăsată să ma înscriu la clasa de - vitrinier decorator - văzuseu eu undeva și doar asta îmi doream.

Acestea fiind spuse biblioteca mea la care visez ar arăta cam așa: alb totul, cu unu sau două fotolii, blaniță și multe perne, balansoarul și cărțile le am...plus veioza, covorul se alege repede...pereții lipsesc, decât ei:


Măsuța musai să fie din trunchiul unui copac...oare ar trebui să-l pun pe tata să caute unul?!?

Mama ar putea să-mi facă păturica

Dacă soțul m-ar exila în pod am variante




P.S. Am făcut o scurtă selecție la poze, am o groază salvate.




#coltulmeudeliniste #bibliotecavirtuala

Comments