Prima vacanță în patru, cu cățel și fetiță

Acum câteva săptămâni am luat decizia să plecăm în prima noastră vacanță în patru, ceva în stilul cu cățel și fetiță. Aveam emoții mari (EU) pentru că în anumite aspecte copilul e prea răsfățat și asta (vă zic cu mâna pe inimă) dăunează grav relației. Dar a fost frumos...vom repeta...cândva...

Cu nu foarte multe bătăi de cap, am ales locația - Complexul Craiasa Muntelui Moeciu de Sus în special pentru că Alfie este acceptat la pensiune (nu găsești foarte ușor pensiuni pet friendly). Acestea fiind spuse am făcut bagajele, ne-am îmbarcat și am plecat la drum. Cred că Vila 3 ne-a purtat noroc, ne-am întors acasă în aceeași formulă, veseli și mulțumiți de tot ce am văzut la munte. Nu voi exagera cu pozele, dar să vă fie clar că am imortalizat fiecare mp vizitat.

  • Primul pe listă a fost vizita la Castelul Cantacuzino, pe care de foarte multă vreme vroiam să-l văd, am aflat că e proprietate privată fiind vândut de ultima moștenitoare a prințului, asta explică de ce s-au filmat o serie de filme, nu că ar fi un impediment pentru Ministerul Culturii să dea un aviz. Ăsta-i un lucru bun, decât să ajungă ruină mai bine pe mâna unor investitori străini care știu să valorifice minunăția aceasta, au restaurat și promovat, normal că vine și profiul, cred. Castelul de la Bușteni a fost construit în 1911 la cererea prințului Gheorghe Grigore Cantacuzino, zis și Nababul, născut în 22 septembrie 1832 (mare coincidență copchila noastră e născută în 22 septembrie, atenție deja se visează prințesă). Biletul nu-i foarte scump - detalii aici, iar priveliștea merită toți banii. Indiferent de anotimp ochii se vor scălda în minunăția munților și fălnicia castelului cu ale lui anexe și  grădini.



The view, pentru această minunăție s-a ales această locație, prințul știa prea bine ce face


Castelul găzduiește o serie de expoziții de artă:




  • Apoi am mers la Sanctuarul Libearty Zărneşti, aici o altă poveste, de aici sigur pleci marcat și însetat să iubești și să respecți mai mult natura/urșii/libertatea și de ce nu facerea de bine. Nu vă zic prea multe, pentru că la acest loc nu te duci pentru că ți se recomandă ci pentru că vrei din tot sufletul să-i calci pragul. Mai jos camera web unde poți vedea piscina urșilor salvați de OAMENI din mâinile unor fiare care numai oameni nu poți să-i numești:

Pentru că au un program strict nu uita înainte să pleci la drum să tragi un ochi aici.




  • Biserica Fortificata Prejmer ne-a fost cu drag recomandată atât pentru noi cât și pentru Alfie, normal că el n-a intrat în biserică, dar și-a făcut de cap prin curte și prin tunelul care înconjoară zidurile cetății. Aici detalii prețioase. E o minunăție și dacă ați fost la Biertan sigur o să vă placă și aici, se pare că bisericile fortificate sunt o veche pasiune de-a mea, la Prejmer am intrat peste tot...fără reținere, indiferent de întuneric și de aerul rece al căsuțele gospodarilor de altă dată.



  • Ca să închei mai spiritual am făcut o oprire la Mânăstirea Șinca Veche, un loc în care norocoșii nu-și găsesc doar liniștea ci și energia pozitivă.
Schitul

Schitul

Grota




În linii mari aceasta a fost vacanța noastră în patru, tind să cred că toată lumea a fost fericită, urmează alte planuri și alte locuri de descoperit. Cel mai minunat a fost că ne-am întâlnit cu oameni faini de tot și tare dragi nouă!!!

Enjoy the nature!



#haihuiprintara #vacantainpatru #impreunadescoperimlumea

Comments