Review - "LAGOM" sau "exact așa cum trebuie" sau produse de suflet de la "câmpul de flori al copiilor"

Descoperă îngrijirea potrivită pentru o viaţă în echilibru!

Așa a început provocarea celor de la BUZZstore în colaborare cu Barnangen Stockholm România. Dacă nu știați din prea multă curiozitate m-am înscris să fiu buzzer și din când în când mi se oferă posibilitatea să testez unele produse iar apoi îmi spun părerea. Nefiind plătită, stați relax că părerea mea e sinceră... așa și azi.

Trebuie să recunosc înainte de toate că am auzit numai lucruri de bine despre produsele Barnӓngen și mi le doream de ceva vreme acasă, cum se găsesc mai mult prin DM-uri mi-a fost cam incomod să le cumpăr, dar azi sunt norocoasă că le-am primit. Mai jos cutia mea cu "bunătăți"... n-am rezistat și din prima zi le-am pus la treabă.


Povestea acestei campanii începe de la existența unui...
... cuvânt pe care orice suedez îl cunoaste: “lagom”. Cu toate că pare un cuvânt simplu, acesta poate descrie un întreg stil de viaţă. Definieşte starea de bine şi de echilibru:
  •  Nici prea mare, nici prea mic.
  •  Nici prea rapid, nici prea încet.
  • Nici prea mult, nici prea puţin.
Cu alte cuvinte? Echilibrat.
“Lagom” înseamnă punerea în balanţă a ceea ce e cu adevărat important. “Lagom” înseamnă că lucrurile sunt “exact aşa cum trebuie” să fie, centrul echilibrului, armonie, moderaţie, fericire și împlinire, adevăratul centru al sinelui, alegerea de a nu a alege.


 Să ne întoarcem puțin în timp...
... pentru cei care n-au auzit până acum de brandul suedez Barnӓngen, vă spun eu, au apărut pe piață de o căruță de ani, au în spate o experienţă eficace atât cu privire la îngrijirea pielii cât şi cu privire la un stil de viaţă modern. Barnängen a fost fondat in Stockholm în 1868 de către comerciantul Johan Wilhelm Holmström, iar săpunul Cold Cream, cel mai cunoscut produs al mărcii a fost lansat în 1873. Oamenii de pe întreg cuprinsul ţării au apreciat efectul benefic şi plăcut al săpunului, ba mai mult, Barnӓngen a devenit furnizorul oficial al Curţii Regale în 1876. De atunci, marca Barnängen este caracterizată prin produse autentice şi delicate ce oferă o senzaţie naturală şi delicată fiind  una dintre cele mai emblematice mărci din Suedia.

Mi-a luat cam mult timp să fac cunoștință cu ei... prea mult, dar să nu pierdem timpul.

Știați că...
... Barnӓngen înseamnă cîmpul de flori al copiilor în limba suedeză?

Continuăm povestea...
Adaptat tipului meu de piele am primit spre testare următoarele produse:

  • Loţiune de corp Nutritive pentru piele uscată și foarte uscată - deși mă super hidratez se pare că nu o fac cum trebuie, o să revin separat cu o postare pe tema aceasta.
  • Gel de duș Nutritive pentru piele uscată și foarte uscată
  • Ulei de corp Midsommar Glow
Concret...
... produse inspirate din natură care îți oferă luxul, dacă te lași pe mâna lor, să te răsfețe ori de câte ori simți nevoia.
  • Atât Loţiune de corp Nutritive cât și Gelul de duș Nutritive oferă o îngrijire intensă și un aspect de piele sănătoasă, delicată, hidratată. Au la bază murul pitic, un fruct sălbatic din Laponia și 7% cold cream.
  • Ulei de corp Midsommar Glow - uleiul prin definiție hrănește și catifelează, acest ulei "soarele stă drept" (această este semnificația Midsommar) oferă o senzație de vară, un glow mătăsos, un parfum floral.
Am împărtășit...
... colegele au fost foarte încântate, nu știau de aceste produse, dar acum cu siguranță le vor încerca/achiziționa, chiar le-a plăcut rezultatele. Fie monstra cât de mică, calitatea le ridică.




Concluzie...
... după aceste zile în care am folosit intens atât gelul de duș cât și loțiunea de corp pot spune  că mă declar foarte mulțumită. Nu doar că am o piele catifelată și hidratată (cârcotașii nu vor fi mulțumiți doar cu pozele, dar tehnologia atât permite) la atingere se poate observa aceste rezultate, sunt foarte hotărâtă să continuu răsfățul meu zilnic. 



O singură chestie aș recomanda dacă tot m-au întrebat - pentru că așa cum spuneam mai sus gelul de duș are 7% cold cream, ceea ce-l face foarte cremos o pompiță ar fi mai ok pentru utilizare. În rest jos pălăria, de la prima utilizare am remarcat rezultate, iar parfumul e atât de discret, plăcut. BIG LIKE!!! Pentru mine e clar, gata cu produsele de compromis, produsele Barnӓngen sunt prea bune ca să le ignor.

Pentru ca Barnӓngen oferă o gamă vastă de produse pentru toate tipurile de piele, o să-mi fac un stoc doar pentru sufletul meu, mai multe găsiți aici. Mie mi-a făcut deja cu ochiul gama Glacier Breeze.

Crezul lor spune "frumuseţea apare atunci când te simţi “exact aşa cum trebuie”: încrezător, autentic şi echilibrat", iar eu nu pot decât să confirm că după testarea produselor exact așa stau lucrurile. Nu am ce să le reproșez.

Misiune îndeplinită. Recomand cu drag!

LAGOM!!!




#BarnangenBeauty #LiveLagom #buzzlagom

Comments

  1. As vrea sa ma înscriu si eu pe buzz store.. Si as vrea sa stiu daca se merita...este ok ca site?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te poti inscrie accesand link-ul acesta https://www.buzzstore.ro/referral-form/?ref=14931

      O sa revin cu o postare despre ce inseamna buzzstore si buzzer din punctul meu de vedere.

      Delete

Post a Comment