O zi de poveste...

A fost o dată ca-n povești o prea frumoasă fată (io) care s-a trezit la aproape 2 ani că vrea să-și spună povestea nunții...

... asta și pentru că tot a fost nunta regală și că suntem în plin sezon al nunțiilor, las scris pe alb câteva dintre ideile mele, aci, acu.

N-am visat la ea o viață, n-am organizat ani la rând, noi ne-am decis prin ianuarie - februarie că în 16 iulie vrem nunta (același an). Întrebați de florăreasă care-i tema nunții ne-am privit unul pe celălalt și am zis: N-AVEM! TREBUIE?!?

Normal că nu trebuie, nici nunta nu o facem că trebuie, doar că pe parcurs te prinde valul, așa că luat de val am ales o semi-temă: lemnul, cânepa și iuta. Totul combinat cu alb, roz pal și crem.
Ce-a ieșit?
                 R Ă B D A R E,
                                         s c r i u 
                                                  m a i
                                                         j o s
                                                              t o t:

!!! Atenție acesta nu este un post cu recomandări, faceți cum vă taie capul, după bunul plac, indiferent de buget, sfaturi sau alte nebunii... totul e cum vă place vouă. Dacă m-aș reprofila, aș scrie și aș detalia pe larg, aceasta e doar povestea mea în linii mari, foarte mari. !!!


A ieșit cam așa: Model vs Nunta mea
           



  
                              



Am fost posesoarea celor mai frumoase buchete create de Raluca, au ieșit exact cum mi-am dorit:

1. Cununie - încă stă la loc de cinste în camera mea, acesta a fost mult peste așteptările mele, a fost exact cum mi l-am dorit, ultimul buchet primit de la iubitul meu, primul de la soțul meu și mă puteți invidia, o să-l am pe viață.



2. Buchetul nașei



3. Buchetul miresei - am fentat donșoarele și nu l-am aruncat... păi era păcat



Andrei s-a chinuit nu glumă să le dea de cap invitațiilor, se vroia o carte ca-n povești, mie una mi-a plăcut, a ieșit perfect:


Multe ar trebui spuse, nu degeaba se fac liste peste liste și poate tot omiți ceva, cert e să intri în joc și să-ți lași imaginația să lucreze. Tata m-a ajutat cu numerele pentru mese - au fost foarte apreciate, a fost tema lui de casă, mama cu fundița pentru tort, pernița, eu am făcut floricelele pentru perniță, coșulet (am avut și coșuleț cu petale de trandafiri, 2 tăvițe în formă de inimă doar că nu apar în pozele de azi) și tort, eu am făcut fundițele pentru invitații, câte și mai câte...

Multumesc pe această cale site-ului Pinterest sursă infinită de inspirație, Georgianei care s-a măritat la 2 săptămâni după nunta mea care m-a ajutat cu o mie de idei, Ralucăi pentru frumoasele flori/sfaturi/sugestii/ajutor, lui Marius pentru poze/video (încă n-am terminat cu el, deși au cam trecut 2 ani am omis albumul foto #todo), Luminiței pentru super tort, Alexei și Roxanei că m-au făcut foarte frumoasă, mamei și tatălui că m-au făcut, soțului că a fost prezent, nașilor că ne-au suportat, familiei, prietenilor și tuturor celor care ne-au onorat cu prezența și buna dispoziție. No clar că o să uit pe careva...dar au trecut ani nu zile, DOI în curând.

p.s. Unele poze sunt mai pe fugă făcute, trust me au ieșit superbe toate.




#16iulie2016 #nuntamea #coloratamaineigata

Comments