Paint by numbers - by me

Ziceam eu la un moment dat ceva de pasiunea mea - Pictura/Coloratul sau ceva de genu.

Azi vă și arăt ceva rezultate...e un fel de colorat că pictură e prea mult spus. În primul rând e relaxant, terapie pentru suflet, funny mai ales când planșa prinde contur, mulțumire sufletească când ajungi să pui pensula pe ultimul colț rămas necolorat, o joacă de-a combinatul culorilor, o modalitate de-a petrece timpul tu cu tine.
Așa că dacă aveți plăcerea să faceți terapie pentru voi cu voi vă recomand acest tip de pictura - paint by numbers. E foarte simplu... apoi poate deveni complicat, dar mereu amuzant.
Eu am gasit pe site-ul Magazinul Artiștilor o groază de planșe și m-am avântat, toate în prag de Crăciun, am ales:
  1. Cats Montage pentru Cameli care nu a fost prea serioasă, a abandonat treaba lăsându-mă singură, așa am observat că deși spune că-i place pictura nu e pasionată. 
  2. New Friends și Free Spirits - pentru că-mi plac caii.
  3. Queen Departs - pentru că mă ducea cu gândul la Titanic
  4. Tower Bridge - pentru că London
Mai exact:
Mai jos rezultatele mele:





Din păcate lumina nu m-a ajutat deloc în această poză... dar ați prins ideea

Aș mai vrea să încerc alte modele, să trec la alt nivel, gen pictura pe pânză. Momentan rămân tot la paint by numbers pentru că încă nu am suficient "curaj" să trec la next level.
Plus că încă mai am tabloul cu podul din Londra... 

Toți cei care știau de activitatea mea "pictez" erau foarte încântați, i-aș întreba, ați vrea să încercați???

Painting is funny!!!

Enjoy the colors!



#paintbynumbers #funnymoments 

Comments