Amintiri din copilarie

Facand o selectie de " 'sene mate"- (asa urlam eu cand incepeau desenele la tv in pe la 3-4 ani) pentru Alexander, ca cica-i plac tare mult mi-am amintit de desenele copilariei mele. Si anume:

- Sandy Bell

- Perrine

- nelipsitul Tom and Jerry & Looney Tunes ( dar astea si copii din ziua de azi le vizioneaza - sau exista copil care sa nu fi vazut macar un episod???? asa ziceam si eu!?! :d)

- si No, pagadi, zaieţ, pagadi - sau cum s-o scrie.

Cam atatea imi amintesc. Carcotasii vor spune si "Mihaela", neeeeeeee eram prea mica - don't remember - astia mai cu vechime si-l vor aminti - eu tres petite.

Copii din ziua de azi " vai steluta lor" ce desene au, dar asta e fiecare generatie cu desenele lor.

"Sandy Bell"

"Perrine"

"Nu pagadi"

"Mihaela" - pentru cei mai mosi sa-si aminteasca :d

p.s. Pif and Hercule cum de am uitat :d ce momente, ce amintiri :)

Comments