My Brazilian Coffee Beans Shower Gel


De ce sa nu ne rasfatam chiar si pentru 5 minute.....

Unii colectioneaza timbre, servetele -  da da am vazut si persoane cu zeci de modele de servetele....dar si persoane care colectioneaza orice....despre pasiunea mea next time, dar totusi sa va spun despre micuta mea obsesie (cum spun cunoscutii) pentru gelurile de dus.

De la gelul de dus Euforia by Calvin Klein, pana la banalul gel de dus - Palmolive, cred ca am cate unu pentru fiecare zi, luna, etc.

Peste tot pe unde ma duc descopar unul nou.....in baie dulapiorul e plin, desi cred ca cineva si-a bagat codita prin el....

Cel mai mult imi place cel de la C.Klein - Euforia (doar e parfumul meu preferat) totusi desi am de unde alege, recunosc ca folosesc foarte des pe cele de la Johnson's Baby - nu pentru ca imi face piele catifelata ca de bebelus - ca deja este - ci pentru ca pur si simplu imi place....plus ca my baby Alexutzu (nepotu') cand a plecat mi-a lasat gelul lui....si adorm mirosul micutului.

Dar am descoperit de cateva zile, nu eu ci fetele - Brazilian Coffee Beans Shower Gel- de la Yves Rocher, de 2 zile ma rasfat cu el si ma simt ca intr-o ceasca de cafea sau plantatie de cafea ( sa fiu sincera nu am avut ocazia inca sa vizitez una dar imi inchipui cum e).

Girls incercati si voi, aici detalii.....am mai gasit cateva de la Yves Rocher care merita incercate.

Comments