The girl next door and mama's boy

Povestea incepe asa:

Casatoriti doar de cateva luni, se cunosc de vreo 2-3 ani.

Ea - fata lu'tata, el - baiatu' mamei cel rasfatat. Copii - inca nu au, amandoi prefera sa mai copilareasca-n doi, ea - anti-talent la gatit, dupa cum zice el, el - inca viseaza la ciorbele maicutei sale.

Fiind vecine dar si bune prietene tot timpul imi spunea cat adora emisiunile lui Jamie Oliver si cat de mult isi doreste ca si puiul ei (sotu') sa-i admire calitatile ei in ale gatitului dupa maestru Jamie.

Eu care stiu cat de greu e cu gatitu', mai ales invatata doar sa deschid frigiderul si sa-mi iau, ca asta e vine o vreme cand mai pui mana si-ti faci si singura, fiind si ziua ei m-am gandit sa-i fac cadou cartea dl.Oliver - una din ele.

Si de-aici balamuc. Ea - bucatareasa, eu - invitata (in fiecare duminica ), el - nemultumitul.

Cat de multumita si fericita a fost prietena mea cand i-am daruit cartea nu va pot spune, ca am fost invitata neconditionat la ei la masa - eeeee duminica o duc bine. Dar nu va pot spune cum a reactionat el - mananca, dar dupa spune mereu " merge, dar iubi asa-i ca faci maine o ciorbita cu ciolan de porc????" - de-ti vinesa-i tot dai cu cartea in cap - si are cateva pagini bune nu gluma...

Ea - isi vede de noile retete.

El - adora tocanita si ciorbita (facute de mama lui).

Eu - ma gandesc sa-i cumpar si celelalte carti.



later edit: Meniul de duminica - supa crema de dovlecei - yammmy. S-a cam chinuit fata cu ingredientele dar a iesit "comestibil " ca sa-l citez pe sotu' nemultumit again, eu a deja vu.

Comments