Special day


E aproape miezul noptii si eu coc de zor....nu-s eu cea mai mare bucatareasa ma multumesc cu vecina, dar maine e ziua tatalui meu. Si de o saptamana ma bate la cap cu placinta lui de mere.....mi-a reprosat ca acum ceva timp faceam si el nu apuca decat sa o vada la cuptor ca dupa disparea (era comanda speciala pentru cineva drag mie pe-atunci), dar de-atunci nici nu am mai facut the american pie si cum nu prea am cum sa-l surprind m-am hotarat ca maine sa-l astept cu placinta.

Cativa ani la rand eu eram plecata in concediu de ziua lui, toata familia prezenta mai putin eu, anul asta rocada toti lipsesc dar sunt eu.
M-a surprins venind la Sibiu zicandu-mi " anul asta in 20 iar pleci????"

Si eu - "nu!".
Fericit mi-a raspuns "bun anu' asta ma bazez pe tine!".


Si uite asa profitand ca doarme m-am apucat sa-i fac placinta....cum restu' familii e departe maine am o zi plina, dar fetelor joia e seara noastra asa ca daca lipsesc am motiv....sau veniti aici....

La multi ani tati!

Comments