Karting

Karting . Episodul 1 - in Viena 2009

Atat de mult mi-a placut ca desi de-abia  mai puteam tine mainile pe volan  eu inca o tuna si inca una strigam.....dar dupa ce gasca a inghetat am fost luata pe sus si au urmat trenuletele.

Karting. Episodul 2 - in Sibiu, acum o ora

Au tot stabilit baietii o iesire doar a lor, dar eu copil mic si rasfatat le-am dat planurile peste cap. Pe pista de karting hop si noi fetele. Nu s-au suparat prea tare, ba mai mult au stat si dupa noi ca n-am vrut sa asteptam. Dupa 10 min. ca atat dureaza "o tura", toate cele 4 fete cucuiete ne-am mai fi dat macar inca o data, doar ca baietii nu mai aveau rabdare. :(

Am stabilit peste o saptamana sa mergem iar, de data asta concuram cu baietii pentru ca uni s-au dovedit a fi foarte anemici :d. 

Nico la volan :))

Baietii in plina actiune:

 Echipa fetelelor:

Comments