Made by Nicolle

Slimnic, august 2009. Cetatea Taraneasca din Slimnic sau Cetatea Stolzenburg

Ador ruinele, castelele, cetatile si orice zid gata sa se darame. Prietenii si chiar si eu incep sa cred ca in alta viata am fost printesa......:)) ca prea ma atrag. Zic printesa ca-s si mofturoasa, adica va rog nu orice ruina imi place. Pana acum nici una nu m-a impresionat prea tare dar mai am de vazut Pelesul si multe altele de pe meleagurile noastre. Astept concediul pentru ca deja mi-am facut my wish list si in septembrie am sa bifez cateva.....gata cu vorba....

Cetatea Slimnic - face parte din categoria cetatilor de refugiu, este asezata in varf de deal....nu m-a impresionat prea tare parca cetatea Rasnov era mai interesanta....dar trebuie sa recunosc ca mi-a placut ,doar am intrat pe propria raspundere acolo :d, deoarece cetatea se afla intr-un stadiu ridicat de prabusire.upsssss









Comments