Maraton - un fel de .....


Pentru ca ei sunt obisnuiti - gasca - cu asa ceva si pentru ca eu nu am mai plecat spre capitala, m-am alaturat lor.

Locatia Strandul sau sa-i zicem pe numele de scena - Aqua Fun. Distractia a inceput sambata pe la orele 23:30 si a tinut pana in jur de ora 17 cand ploaia ne-a stricat momentul. :))

In mega clubul - de vara - PalmBeach cum ii place unui cocalar sa-l numeasca (eu il alint cocalar ca singur si-a pus aceasta eticheta, nu vreau sa spun de ce ca se vor supara si altii), aceleasi persoane cunoscute, dar asta se stie deja pana la sfarsitul verii Liquid-ul e gol....hmmmm nu m-am intrebat dar oare acolo mai e ceva????

Am intalnit si baieteii care uita ca au acasa "jumatatea lor" :)) si vrajesc in stanga si dreapta, fatucele fotomodele, mosii barbosii - ce mai lumea mondena a Sibiului - de sus, de jos - etc. Haios a fost sa dau peste unu amic, care acum doua saptamani imi daduse invitatia la nunta si dupa 2 pahare cu alcooale se dadea la mine....uitase ca ne cunoastem chiar foarte bine, trist moment pentru el. Stiu clar ca daca isi va mai aminti ceva de seara trecuta nu va mai indrazni sa se uite in ochii mei :)).

Intelegerea gastii era sa o facem lata, adica din club sa mergem direct la bazin, plaja, etc.....eu am stricat gasca, again :d dar doar pe la orele 4.00 cand se cam golise cortul - somnul de frumusete trebuia onorat :d 

La 10 - 11 am facut act de prezenta la strand.

Ziua de azi: soare, apa calduta si multi idioti, cam asta a fost la strand ....ups ploaia care a stricat distractia dar cica tot din cauza mea si ploaia, in fine. Idioti is toti puii de cocalari si tarani care se cred in jurul unei balti si hai sa sarim ca ce fun e ( un fel de Nica la scaldat dar in zilele noastre si intr-un loc public, dar na e de la tara).......naspa moment mai ales ca eu is mica si inca nu am invatat sa inot, dar asa am stat la plaja si am facut glume pe seama celor care dimineata dupa club au fost primii clienti ai strandului, ei chiar s-au tinut de maraton......

Clar se stie, eu - OUT din gasca. :(

Comments